loading...
کاوش
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 564 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

این بار برنامه بی نظیری در زمینه لایک عکس ها در اینستاگرام معرفی میکنیم که در اینترنت به مبلغ 10_20 هزار تومان فروخته میشه و بسیار نایاب هست. نرم افزار را دانلود و از لایک گرفتن به تعداد نامحدود لذت ببرید.

رامین بازدید : 15392 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (20)

با سایفون هندلر می توانید از اینترنت رایگان و پر سرعت همراه اول در کل گوشی استفاده کنید. سرعت این روش فوق العاده بالا و هیجانی است این روش فی لتر شکن هم می باشد و بدون محدودیت سایت های فی لتر را هم باز می کند.

رامین بازدید : 392 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

Dr.Web Security Space یکی از قدرتمندترین برنامه های امنیتی عرضه شده برای اندروید می باشد. این نرم افزار تا پیش از این برای کامپیوتر نیز عرضه شده بود که توانست به محبوبیت بسیار بالایی نیز دست یابد. به این ترتیب کمپانی سازنده مدت هاست که نسخه های مختلفی را از همین برنامه امنیتی برای سیستم عامل اندروید عرضه می کند و این بار در اینجا یکی از جدیدترین نسخه های همین برنامه قدرتمند را برایتان آماده کرده ایم.

رامین بازدید : 2190 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (1)

بدون شک ، امکاناتی که مرورگر UC Mini دارد ، آنرا به برترین مرورگر اینترنتی برای ایرانیان تبدیل کرده. حجم بسیار پایین و استفاده بسیار کم از منابع رم بوسیله ی این اپلیکیشن ، امکان نصب و استفاده از آن را بروی همه ی دستگاه های اندرویدی ممکن ساخته. با نسخه هندلر این برنامه و با استفاده از فرونت کوئری میشه می توانید با نهایت سرعت از اینترنت رایگان همراه اول لذت ببرید.

رامین بازدید : 352 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

فکر نمی کنیم کسی باشد که آنتی ویروس مطرح و قدرتمند Avira را نشناسد و یا برای یک بار هم که شده نام آن را نشنیده باشد. این آنتی ویروس را می توان یکی از بهترین و حتی آنتی ویروس برتر چند سال اخیر دانست که با توجه به حجم کم و محیط ساده دارای قدرت فوق العاده در شناخت ویروس ها و بدافزارها دارد.

حال این مژده را به طرفداران این نرم افزار بدهیم که ریلیزی از این آنتی ویروس به صورت رسمی برای گوشی های آندرویدی منتشر شده و حالا شما می توانید Avira این آنتی ویروس فوق العاده را بر روی گوشی های آندرویدی خود نیز نصب داشته باشید و امنیت گوشی خود را به دستان این نرم افزار قدرتمند بسپارید.

رامین بازدید : 453 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

Clash Gamebot ربات جدید برای بازی کلش اف کلنز (جنگ قبلیه ها) می باشد که می تواند امکانات بسیار عالی و منحصر به فردی در اختیار شما قرار دهد. توسط ربات های کلش به راحتی می توانید بازی را تحت کنترل ربات قرار دهید و خودتان به استراحت بپردازید. ربات بازی را طبق برنامه ریزی انجام شده توسط شما به وسیله نرم افزار بلواستکس کنترل می کند.

رامین بازدید : 1037 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

این نرم افزار فوق العاده با هدف بازاریابی توسط شما و در نهایت کسب سود و در آمد زایی برای شماست. این برنامه یک نرم افزار خارجی است که توسط آن برای درآمد خود قادر به دریافت مبالغ شارژ اپراتورها هستید جالب است بدانید علی رغم خارجی بودن این نرم افزار این برنامه از تمام اپراتورهای ایران نیز پیشتیبانی می کند. همیچنین روش شارژگیری نرم افزار نیازی به روت هم ندارد.

توسط این نرم افزار با معرفی هر کاربر 50 امتیاز ، با دیدن هر فیلم تبلیغاتی 25 ثانیه ای 5 امتیاز با نصب نرم افزارهای پیشنهادی این برنامه و فقط یک بار بازگشایی آن ها امتیازی معادل 7 تا 150 امتیاز و با نصب نگاه داشتن این برنامه ها به صورت مداوم امتیاز دریافت نمایید. 

رامین بازدید : 316 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

در بازی Pocket League Story 2 شما رهبری و هدایت یک تیم فوتبال را در لیگی رویایی به دست می گیرید. این بازی فوتبال، یاد کنسول های قدیمی را در ذهن شما زنده خواهد کرد. بازیکنان و مربی های تیم خود را انتخاب کنید و با تاکتیک هایی خوب به دیدار تیم های دیگر بروید و آنها را شکست بدهید. همچنین شما می توانید در زمان های گوناگون و در شرایط آب و هوایی مختلفی مثل برف و باران به بازی بپردازید.

رامین بازدید : 2648 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 214
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,007
  • بازدید ماه : 4,108
  • بازدید سال : 22,882
  • بازدید کلی : 740,247
  • کانال تلگرام