loading...
کاوش
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 953 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

 نام کاراکتر این بازی Kickerinho می باشد که باید به او کمک کنید تا بتواند با قدرت هرچه تمام تر با توپ حرکات آکروباتیک انجام دهد و نامش در شهر ریو کشور برزیل پر آوازه گردد. این بازی دارای گرافیک عالی و گیم پلی خوبی هست که پیشنهاد می کنم این بازی جذاب را از دست ندهید.

رامین بازدید : 440 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (1)

مود MaliveBooster یکی از جیدیترین مودهای اندروید است که باعث عملکرد عالی و بهینه سازی کلی گوشی شما می شود. MaliveBooster یک Engine ساده برای عملکرد خوب و صرفه جویی در باتری است که برخلاف Engineهای دیگر از روی Adrenaline Engine ساخته نشده و سازنده ی اون گفته پس نصب هیچ گونه LAG در گوشی نخواهید دید.

رامین بازدید : 16391 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (12)

APK Tools نام نرم افزاری برای ویندوز هست که برای ویرایش فایل های apk و framework به کار میره. مدتی هست که ورژن 3.5 این نرم افزار دراومده که دارای واسط کاریری گرافیکی ویندوز شده و امکاناتش بیشتر شده و مشکلات نسخه های قبل رو نداره و شما می تونید آخرین ورژن اون رو از این پست دانلود کنید.

رامین بازدید : 473 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

Screenshots of the Cars And Guns 3D for Android tablet, phone.

بازی Cars And Guns تنها یک بازی مسابقه ای هست که ، باید در آن با استفاده از اسلحه های مختلف + ۲۰ نوع ماشینی که در اختیار دارید رقیبان خود را از میان ببرید و خود را بهترین راننده کنید. این بازی از گرافیک نسبتا بالا و قابل قبولی برخورد دار میباشد و روی تمام گوشی های با اندروید 2.0.1 و بالاتر اجرا می شود.

رامین بازدید : 450 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

Screenshots of the Judge Dredd vs. Zombies for Android tablet, phone.

شهر مگا مورد تجاوز زامبی ها و ارواح قرار گرفته است و DREDD برای بر قراری دوباره آرامش و عدالت به این شهر آمده. شما در بازی Judge Dredd vs. Zombies وظیفه محافظت از شهر مگا را در برابر زامبی ها دارید. خود را با اسلحه و تجهیزات نابود کننده دیگر مجهز کنید. این بازی سه اسلحه مختلف و ۴ ارتقا برای اسلحه ها در اختیار شما قرار داده است و همچنین ۷ ارتقا برای تجهیزات نابودگر شما وجود دارد. بازی شامل ۳۰ مرحله در سه بخش مجزا می باشد. بدست آوردن ستاره ها و نشان های سپاس به نحوه عملکرد شما در نابود کردن زامبی ها مربوط می باشد. قبل از آغاز موج حمله زامبی ها حتما تجهیزات خود چک کنید.

رامین بازدید : 6156 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

این بار سرگرمی را با هیجان تجربه کنید واطرافیان خود را حیرت زده کنید! این برنامه شامل امکاناتی است از جمله:

*جن یاب : با گوشی خود به دنبال جن ها بگردید و از آنها عکس بگیرید اما اینبار کمی متفاوت و بسیار طبیعی...

*عکاسی با جن: در این حالت شما میتوانید مشخص کنید که جن به چه شکلی کجا و در چه اندازه ای و حتی به چه وضوحی باشد  با جن در کنار خود و دوستانتان ویا هرجایی که دوست دارید عکس بگیریدودیگران را سرکار بگذارید.

*ترسو سنج: دوستان ترسوی خود را تشخیص دهید،آنها را مجبور به عکاسی کنید , هنگامی که متمرکز میشوند،ناگهان صحنه های وحشتناکی را مشاهده میکنند،حتماعکس العمل آنها را ببینید...

رامین بازدید : 1072 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

همه ی گوشی ها اندرویدی این قابلیت رو دارن که بشه اینترنت گوشی رو با کابل USB با کامپیوتر به اشتراک بذارن اما این قابلیت رو ندارن که با کابل USB به اینترنت کامپیوتر وصل بشن. پس برای حل این مشکل باید از برنامه Android Reverse Tethering استفاده کرد که میتونه اینترنت کامپیوتر رو با کابل USB به گوشی وصل کنه و روی گوشی اون رو مثل یه اتصال وای فای یا 3G شبیه سازی کنه.

رامین بازدید : 584 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (1)

Screenshots of the Krafteers - Tomb Defenders for Android tablet, phone.

Krafteers-Tomb Defenders یک بازی ماجراجویی جدید برای اندروید است. داستان بازی این است که هواپیمای شما در جزیره ای سقوط می کند و شما برای بقای خود باید غذاهای متعددی را جمع آوری نموده و ابزارهای متنوعی نظیر سلاح بسازید . تمام تلاش خود را به کار برده و صنایع دستی مختلفی را بسازید. موجوداتی هم به شما حمله خواهند کرد که برای دفاع در برابر آنان باید سلاح و برج بسازید.

رامین بازدید : 4083 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (2)

Screenshots of the Head Soccer for Android tablet, phone.

Head Soccer از سری بازی های ورزشی فوتبال می باشد.شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا در این مسابقات برنده شوید. نباید به حریف این اجازه را بدهید که دروازه تیم شما را باز کند. شما همچنین می توانید با دوستان و کاربران جهانی از طریق gamecenter رقابت کنید.

رامین بازدید : 864 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

TWRP یه ریکاوری کاستوم مثل CWM هست که نسبت به اون از مزایایی برخورداره. مثل رابط کاربری زیبا وراحت تر، لمسی بودن و نیاز نداشتن به استفاده از دکمه های پاور و صدا، منوی منظم وساده و... . من در این پست ورژن 2.7 TWRP رو برای گلکسی فیت گذاشتم که هیچ باگی نداره و می تونید اون رو نصب کنید و ازش استفاده کنید.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 214
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,022
  • بازدید ماه : 4,123
  • بازدید سال : 22,897
  • بازدید کلی : 740,262
  • کانال تلگرام