loading...
کاوش
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 864 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (1)

در این برنامه علاوه بر اینکه شما می توانید تمامی مشخصات کارتهای بانکی را وارد کنید (البته به جز رمز اول و دوم کارت) امکان دریافت موجودی، خرید شارژ، پرداخت قبض، کپی شماره کارت، ارسال مشخصات و تصویر کارت، تماس با تلفنبانک و اتصال به USSD بانک نیز فراهم شده و از همه مهمتر شما میتوانید پیامکهای بانکی خود را به صورت تفکیک شده و با تاریخ شمسی مشاهده کنید و برای هر کدام یادداشت ثبت کنید.

رامین بازدید : 1176 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

بهترین برنامه جهت صحبت کردن و چت با دیگران بدون نیاز به مودم (اینترنت) و سیم کارت با آنتن دهی بالا تا 80 متر را فقط با پرداخت 2000 تومان داشته باشید.

** بدون نیاز به اینترنت، مودم و پرداخت هزینه**

رامین بازدید : 863 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

20 برنامه در یک برنامه. (لطفا تا آخر بخوانید بعد دانلود کنید) 

100 هزار نفر اشتباه نمیکنند! 

برنامه برگزیده از نگاه کاربران در سال 92 و 93 با بیش 100 هزار نصب فعال

رامین بازدید : 986 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)

برنامه ریز یه برنامه ساده و در عین حال بسیار کاربردیه که به شما کمک می کنه کارهاتون رو مدیریت کنید، در انجام اونها بازده بیشتری داشته باشین، به هدف هاتون نظم و ترتیب بیشتری بدین و در مجموع بهتر از وقتتون استفاده کنید.

از اونجایی که ما عمیقاً به این جمله داوینچی بزرگ معتقدیم که “سادگی نهایت زیبایی ست”، برنامه ریز طوری طراحی شده که کار کردن با اون خیلی راحت و ساده باشه. برنامه ریز قراره بهتون کمک کنه بهتر از وقتتون استفاده کنید، پس نباید کار کردن باهاش سخت و وقت گیر باشه.

رامین بازدید : 1393 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
 
وام بدون سود و بهره در سریعترین زمان ممکن
وام گرفتن حق شماست و گرفتن آن کار سختی نیست 
ما به شما راه های مختلف و قانونی را یاد میدیم فقط تا دم بانک رفتن و فرم پر کردن با شماست :)))
خونه خریدن حق شماس پول نداری؟؟؟ اشکال نداره بانک مسکن 80 میلیون میده!!!!
ماشین نداری؟؟؟ همه بانکا تا 15 میلیون میدن!!!!
وسایل خونه میخوایی؟؟؟بانک ملی تا 10-15میلیون میده!!!!
میخوای سرمایه جمع کنی واسه خودت کار کنی؟؟؟؟وام خود اشتغالی از 10 تا 30 میلیون میده!!!!
میخوای ازدواج کنی پول ندارییی؟؟؟؟همه بانکا تا 6 میلیون میده بهتون!!!
خیلی خیلی راحتهههههههه به ما اعتماد کنید
راه های گرفتن وام بدون ضامن و سود کم
رامین بازدید : 981 جمعه 10 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

مجموعه کامل قوانین کشوری٬ اداری و قضایی جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی

قانون اولین و کاملترین اپلیکیشن اندرویدی به زبان فارسی در زمینه حقوق و قوانین می باشد که با ارائه آپدیتهای مورد نیاز طرفداران بسیاری کسب کرده است. با دانلود این مجموعه شما هم میتوانید با تمامی قوانین کشور ( جزایی و حقوقی ) آشنا شوید و بنوعی با دانستن قوانین در محاکم بدون صرف هزینه های سنگین گرفتن وکیل از خود یا نزدیکانتان دفاع کنید ، این مجموعه همچنین میتواند برای دانشجویان رشته حقوق راهنمای بسیار مناسبی باشد و برای وکلا و سایر فعلان این رشته منبع کامل و و آسانی برای دسترسی به قوانین می باشد.

رامین بازدید : 564 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

این بار برنامه بی نظیری در زمینه لایک عکس ها در اینستاگرام معرفی میکنیم که در اینترنت به مبلغ 10_20 هزار تومان فروخته میشه و بسیار نایاب هست. نرم افزار را دانلود و از لایک گرفتن به تعداد نامحدود لذت ببرید.

رامین بازدید : 392 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

Dr.Web Security Space یکی از قدرتمندترین برنامه های امنیتی عرضه شده برای اندروید می باشد. این نرم افزار تا پیش از این برای کامپیوتر نیز عرضه شده بود که توانست به محبوبیت بسیار بالایی نیز دست یابد. به این ترتیب کمپانی سازنده مدت هاست که نسخه های مختلفی را از همین برنامه امنیتی برای سیستم عامل اندروید عرضه می کند و این بار در اینجا یکی از جدیدترین نسخه های همین برنامه قدرتمند را برایتان آماده کرده ایم.

رامین بازدید : 351 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

فکر نمی کنیم کسی باشد که آنتی ویروس مطرح و قدرتمند Avira را نشناسد و یا برای یک بار هم که شده نام آن را نشنیده باشد. این آنتی ویروس را می توان یکی از بهترین و حتی آنتی ویروس برتر چند سال اخیر دانست که با توجه به حجم کم و محیط ساده دارای قدرت فوق العاده در شناخت ویروس ها و بدافزارها دارد.

حال این مژده را به طرفداران این نرم افزار بدهیم که ریلیزی از این آنتی ویروس به صورت رسمی برای گوشی های آندرویدی منتشر شده و حالا شما می توانید Avira این آنتی ویروس فوق العاده را بر روی گوشی های آندرویدی خود نیز نصب داشته باشید و امنیت گوشی خود را به دستان این نرم افزار قدرتمند بسپارید.

رامین بازدید : 1037 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

این نرم افزار فوق العاده با هدف بازاریابی توسط شما و در نهایت کسب سود و در آمد زایی برای شماست. این برنامه یک نرم افزار خارجی است که توسط آن برای درآمد خود قادر به دریافت مبالغ شارژ اپراتورها هستید جالب است بدانید علی رغم خارجی بودن این نرم افزار این برنامه از تمام اپراتورهای ایران نیز پیشتیبانی می کند. همیچنین روش شارژگیری نرم افزار نیازی به روت هم ندارد.

توسط این نرم افزار با معرفی هر کاربر 50 امتیاز ، با دیدن هر فیلم تبلیغاتی 25 ثانیه ای 5 امتیاز با نصب نرم افزارهای پیشنهادی این برنامه و فقط یک بار بازگشایی آن ها امتیازی معادل 7 تا 150 امتیاز و با نصب نگاه داشتن این برنامه ها به صورت مداوم امتیاز دریافت نمایید. 

رامین بازدید : 2499 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

Blackmart v0.99.2.83B یک مارکت جایگزین Google Play Store برای تبلت ها و گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید است. از Blackmart می توانید بسیاری از برنامه ها و بازی ها را بدون نیاز به داشتن حساب کاربری و Google و بدون نیاز به هر نوع ثبت نام دانلود کنید. استفاده از این بازار بسیار ساده است و بسیاری از ویژگی ها را برای دانلود بسیاری از برنامه ها ارائه می دهد. در این مارکت، تمام برنامه ها به صورت رایگان در دسترس هستند. در Blackmart هیچ برنامه “trial” یا “test” وجود ندارد، تنها برنامه های کامل و رایگان قرار دارند. این مارکت بسیار بصری است و دارای توابعی برای جستجوی برنامه سفارشی می باشد.

رامین بازدید : 2693 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (2)

ارزش واقعی این مجموعه بیش از 300هزار تومان است می توانید در اینترنت جستجو کنید تا به این حقیقت برسید.

آیا میدانید در برخی از مناطق بیش از 85% کاربران تلفن همراه از نرم افزار وایبر استفاده میکنند !

شما نیز میتوانید با خرید این برنامه از این بستر تبلیغاتی گسترده و فراگیر استفاده نمائید.

این برنامه شامل تمامی ابزار مورد نیاز برای تبلیغات وایبر می باشد که خودتان بدون هیچ واسطه ای می توانید در هر زمانی که دلتان خواست کالای خود را به دیگران معرفی کنید.

آیا تا بحال به فکر آن افتاده اید که پیام های تبلیغاتی را برای کاربران وایبر ارسال کنید؟ آیا برنامه نویس آندروید هستی و دوست داری که برنامه هات میلیونی فروش داشته باشه ولی پول تبلیغات سرسام آور رو نداری؟

رامین بازدید : 3717 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

برنامه dSploit Scripts مجموعه اسکریپت های برنامه dSploit هست که امکانات بیشتری رو به برنامه اضافه میکنه و با دانلود اسکریپت های داخل برنامه می تونید کارهای بیشتری روی دستگاه های متصل به وای فای انجام بدید. برای استفاده از dSploit Scripts باید برنامه dSploit روی گوشیتون نصب باشه و همچنین گوشیتون باید روت باشه.

رامین بازدید : 527 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار GLTools این امکان را به شما می دهد تا سیستم عامل اندروید خود را بهینه سازی نموده و گرافیک آن را تا حد قابل توجهی افزایش دهید . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک بازی را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس هنگام اجرای آن با مشکل مواجه شوید . در آن صورت این برنامه به کمک شما خواهد آمد . به کمک این اپلیکیشن می توانید تغییری در رزولوشن گوشی اندرویدی خود ایجاد نموده و بازی ها را با گرافیک بسیار عالی اجرا کنید.

رامین بازدید : 6155 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

این بار سرگرمی را با هیجان تجربه کنید واطرافیان خود را حیرت زده کنید! این برنامه شامل امکاناتی است از جمله:

*جن یاب : با گوشی خود به دنبال جن ها بگردید و از آنها عکس بگیرید اما اینبار کمی متفاوت و بسیار طبیعی...

*عکاسی با جن: در این حالت شما میتوانید مشخص کنید که جن به چه شکلی کجا و در چه اندازه ای و حتی به چه وضوحی باشد  با جن در کنار خود و دوستانتان ویا هرجایی که دوست دارید عکس بگیریدودیگران را سرکار بگذارید.

*ترسو سنج: دوستان ترسوی خود را تشخیص دهید،آنها را مجبور به عکاسی کنید , هنگامی که متمرکز میشوند،ناگهان صحنه های وحشتناکی را مشاهده میکنند،حتماعکس العمل آنها را ببینید...

رامین بازدید : 1072 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

همه ی گوشی ها اندرویدی این قابلیت رو دارن که بشه اینترنت گوشی رو با کابل USB با کامپیوتر به اشتراک بذارن اما این قابلیت رو ندارن که با کابل USB به اینترنت کامپیوتر وصل بشن. پس برای حل این مشکل باید از برنامه Android Reverse Tethering استفاده کرد که میتونه اینترنت کامپیوتر رو با کابل USB به گوشی وصل کنه و روی گوشی اون رو مثل یه اتصال وای فای یا 3G شبیه سازی کنه.

رامین بازدید : 384 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (1)

برنامه popular sms ringtone دارای 60 زنگ با کیفیت و محبوب است که می تونید اون ها رو به عنوان زنگ گوشی، زنگ پیامک و زنگ هشدار انتخاب کنید و حتی می تونید با این برنامه برای هر مخاطب زنگ تماس جداگانه ای انتخاب کنید و صدای ضبط شده رو هم به این مجموعه ی 60 تایی اضافه کنید.

رامین بازدید : 374 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (1)

lgCamera یه برنامه ی دوربین برای اندروید 2.1 و بالاتر هست که به وسیله ی این برنامه می تونید کیفیت فیلم های ضبط شده و تصاویر گرفته شده و همچنین فرمت فایل ها رو اداره کنید.. با این برنامه می تونید عکس های بسیار با کیفیت تر از عکس های گرفته شده توسط برنامه دوربین پیش فرض بگیرید و فیلم هایی با رزولیشن بالاتر ضبط کنید.

رامین بازدید : 412 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

Adobe AIR نرم افزاری قدرتمند و رایگان و محبوب میباشد که شما را قادر می سازد که برنامه های وب مورد علاقه خود را با زیباترین و بهترین شکل ممکن مشاهده کنید . نسخه ی جدید این نرم افزار را امروز برای گوشی های armv6 مانند گلکسی یانگ آماده کرده ام که شما برای اجرای برخی از بازی ها به نصب بودن آن در گوشی نیاز خواهید داشت.

رامین بازدید : 1209 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (3)

با استفاده از برنامه Chainfire3D میتوانید کارایی گوشی اندرویدی خود را در اجرای بازیها ارتقا دهید! به عنوان مثال میتوانید بازی هایی را که مخصوص بردازنده های گرافیکی به غیر از گوشی شما هست را اجرا کنید. همچنین می تونید کیفیت نمایش رو پایین بییارید تا بازی هایی رو که گوشی شما توانایی اجرای اون ها رو نداره رو اجرا کنید.

رامین بازدید : 620 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (2)

ویکی پدیا، یکی از پدیده های جدید و منحصر به فرد دنیای امروز اینترنت است.این دانش نامه هر روزه توسط کاربران بی شمار خود به روز می شود. چندین سال است که این سایت از مطالب فکاهی و طنز تا ارزشمند ترین منابع علمی را در خود جای داده. من در این پست برنامه و دیتای ویکی پدیا رو برای دانلود گذاشتم که با دانلود اون می تونید به مجموعه ای از اطلاعات روز دنیا دسترسی داشته باشید.

رامین بازدید : 2496 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (12)

از الان میتونید با استفاده ازاین برنامه روی گوشیهای اندرویدی بدون نیاز به روت کردن و آنلاک کردن دستگاه و … ویندوز ۹۵ رو اجرا کنید،شاید براتون یکم دور از تصور باشه که به این راحتی ویندوز رو روی گوشی خود اجرا کنید ولی امتحان این برنامه هیچ ضرری نداره و نصب اون نیز مثل سایر بازیهای و برنامه های آندروید هست!

رامین بازدید : 555 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (1)

با برنامه FasterGPS شما می تونید کشور مورد نطر خورتون یا ماهواره دلخواهتون رو انتخاب کنید و این برنامه با تغییر gps.conf به آنچه که شما می خواین باعث افزایش سرعت gps گوشی میشه. اینم بگم که این برنامه نیاز به روت داره.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 214
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 776
  • بازدید ماه : 3,877
  • بازدید سال : 22,651
  • بازدید کلی : 740,016
  • کانال تلگرام