loading...
کاوش
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 780 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

نسخه پولی دیکشنری Bluedict Pro اندروید

قابل استفاده فقط بر روی گوشی های روت شده و دارای Xposed

همانطور که می دانید دیکشنری Bluedict یکی از بهترین دیکشنری های اندروید محسوب می شود.

برنامه بلو دیکت دارای دو نسخه پولی و رایگان است که نسخه پولی آن قیمتی معادل 7 دلار دارد و در هیچ سایتی نسخه کرک شده آن وجود ندارد.

رامین بازدید : 315 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

در بازی Pocket League Story 2 شما رهبری و هدایت یک تیم فوتبال را در لیگی رویایی به دست می گیرید. این بازی فوتبال، یاد کنسول های قدیمی را در ذهن شما زنده خواهد کرد. بازیکنان و مربی های تیم خود را انتخاب کنید و با تاکتیک هایی خوب به دیدار تیم های دیگر بروید و آنها را شکست بدهید. همچنین شما می توانید در زمان های گوناگون و در شرایط آب و هوایی مختلفی مثل برف و باران به بازی بپردازید.

رامین بازدید : 2648 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. 

رامین بازدید : 2591 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (2)

بازی زیبای باغداری ۲: جاده مشهور  – Gardens inc 2 The road to fame کمک به جیل و مایک برای بهبود کسب و کار خود و کمک در باغبانی باغ های زیبا در نقاط مختلف جهان است. برنامه های حیله گری  زندانی فراری  که دشمن شماست را کشف کنید . کاوش مناطق مختلف و منابع و موادی که شما برای بهبود کسب و کار به انها احتیاج دارید را در این بازی اندرویدی خواهید دید. ساخت باغ ها، ساختمان های مختلف، و پل برای عبور از روی رودخانه و کمک به قهرمانان برای شکست تبه کار و رونق کسب و کار خود و ارتقاء به مراحل بالاتر از وظایف شما در این بازی زیباست.

رامین بازدید : 2169 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در یک آزمایشگاه زیر زمینی، دانشمند جوانی که نام خود را آقای Puzzle، گذاشته است، موفق به ساخت رباتی شده که به ربات سفید C-Bot معروف است. اما قبل از آنکه بتواند ربات را کامل کند، اتفاق بدی پیش آمد و دکتر و ربات از هم جدا شدند. حال ربات به صورت خودکار شروع به کار کرده است. شما باید به ربات کمک کنید تا به هدف خود برسد.

رامین بازدید : 542 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Half Breed یک بازی مهیج وسخت است که در آن به تنهایی به مبارزه با ارتش بزرگی از بیگانگان می روید. تنها هدف شما در این بازی نابودی موجودات جهش یافته ای است که در آزمایشگاه به همراه شما جهش یافته اند. اما تنها نیمی از شما را از یک فرد باقی می ماند. نیمه دوم دارای توانایی های غیر انسان که باید برای کشتن موجودات از آن ها استفاده کنید.

رامین بازدید : 632 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (2)

Talking Obama نرم افزار سرگرم کننده و فوق العاده زیبای صحبت با اوباما چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا برای اندروید می باشد که با آن می توانید به صحبت کردن با  اوباما پرداخته و او به حرف های شما پاسخ دهد .در این برنامه ابوما به سبک gangnam برای شما خواهد رقصید و لحظات شادی را در اسمارت فون شما به ارمغان خواهد آورد . با این برنامه می توانید ببینید که اوباما چگونه به سختی برروی دموکراسی در ایالات متحده آمریکا کار می کند. در این پست از وبلاگ من نسخه ی armv6 این بازی رو گذاشتم که توسط خودم پورت شده و به طور روان روان و بدون نیاز به روت روی گوشی های armv6 اجرا میشه.

رامین بازدید : 539 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (2)

BLOCK CITY WARS – mini game یک بازی با گرافیک عالی و بسیار پر طرفدار برای گوشی و یا تبلت اندروید شما می باشد . در بازی BLOCK CITY WARS ماموریت های کامل، سرقت و رانندگی اتومبیل های سرد، پارکور، نابود کردن دشمنان و…را تجربه خواهید کردو در واقع می توان گفت این بازی همان جی تی ای است ولی با گرافیک پیکسل و بلاک و بسیار جذاب و اعتیاد آور که در گوگل پلی نیز امتیاز بسیار بالایی کسب کرده و طرفداران زیادی نیز دارد . شما همچنین میتوانید بازی جنگ بلوک ها برای اندروید را با دوستان خود در هر کجای جهان بازی کنید و چند حالت برای بازی آنلاین نیز دارد . پس همین حالا به جمع کردن ستاره ها و سکه ها بپردازید و امتیازات خود را زیاد کنید .در این بازی شما می توانید سوار ماشین شوید و رانندگی کنید و یا خلبان هلیکوتر شوید و یا از اسلحه های نظامی که در اختیار شما هست استفاده کنید . 

رامین بازدید : 490 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)
Subway Surfers یک بازی جدید در سبک فرار می باشد که با بهره گیری از گرافیک اچ دی و البته دادن برخی تغییرات در گیم پلی ، آماده است تا شما را به خود سرگرم سازد . اگر پردازنده ی گوشی شما هم armv6 هست و تا حالا نتونستین این بازی رو روی گوشیتون نصب کنید همین الآن این بازی جالب رو دانلود کنید و بدون نیاز به روت بازی رو روی گوشیتون اجرا کنید.
رامین بازدید : 953 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

 نام کاراکتر این بازی Kickerinho می باشد که باید به او کمک کنید تا بتواند با قدرت هرچه تمام تر با توپ حرکات آکروباتیک انجام دهد و نامش در شهر ریو کشور برزیل پر آوازه گردد. این بازی دارای گرافیک عالی و گیم پلی خوبی هست که پیشنهاد می کنم این بازی جذاب را از دست ندهید.

رامین بازدید : 473 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

Screenshots of the Cars And Guns 3D for Android tablet, phone.

بازی Cars And Guns تنها یک بازی مسابقه ای هست که ، باید در آن با استفاده از اسلحه های مختلف + ۲۰ نوع ماشینی که در اختیار دارید رقیبان خود را از میان ببرید و خود را بهترین راننده کنید. این بازی از گرافیک نسبتا بالا و قابل قبولی برخورد دار میباشد و روی تمام گوشی های با اندروید 2.0.1 و بالاتر اجرا می شود.

رامین بازدید : 450 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

Screenshots of the Judge Dredd vs. Zombies for Android tablet, phone.

شهر مگا مورد تجاوز زامبی ها و ارواح قرار گرفته است و DREDD برای بر قراری دوباره آرامش و عدالت به این شهر آمده. شما در بازی Judge Dredd vs. Zombies وظیفه محافظت از شهر مگا را در برابر زامبی ها دارید. خود را با اسلحه و تجهیزات نابود کننده دیگر مجهز کنید. این بازی سه اسلحه مختلف و ۴ ارتقا برای اسلحه ها در اختیار شما قرار داده است و همچنین ۷ ارتقا برای تجهیزات نابودگر شما وجود دارد. بازی شامل ۳۰ مرحله در سه بخش مجزا می باشد. بدست آوردن ستاره ها و نشان های سپاس به نحوه عملکرد شما در نابود کردن زامبی ها مربوط می باشد. قبل از آغاز موج حمله زامبی ها حتما تجهیزات خود چک کنید.

رامین بازدید : 584 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (1)

Screenshots of the Krafteers - Tomb Defenders for Android tablet, phone.

Krafteers-Tomb Defenders یک بازی ماجراجویی جدید برای اندروید است. داستان بازی این است که هواپیمای شما در جزیره ای سقوط می کند و شما برای بقای خود باید غذاهای متعددی را جمع آوری نموده و ابزارهای متنوعی نظیر سلاح بسازید . تمام تلاش خود را به کار برده و صنایع دستی مختلفی را بسازید. موجوداتی هم به شما حمله خواهند کرد که برای دفاع در برابر آنان باید سلاح و برج بسازید.

رامین بازدید : 4082 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (2)

Screenshots of the Head Soccer for Android tablet, phone.

Head Soccer از سری بازی های ورزشی فوتبال می باشد.شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا در این مسابقات برنده شوید. نباید به حریف این اجازه را بدهید که دروازه تیم شما را باز کند. شما همچنین می توانید با دوستان و کاربران جهانی از طریق gamecenter رقابت کنید.

رامین بازدید : 458 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

بازی زیبای Mini Dash یک بازی در سبک ماجراجویی و اکشن برای سیستم عامل های اندروید میباشد که با دارا بودن حالت تفریحی و جالب میتواند ساعت ها شما را سرگرم کنند. محبوبیت این بازی به قدری میباشد که در گوگل پلی توانسته 5 ستاره کامل را بخود اختصاص دهد. در این بازی باید قهرمان زرد رنگ بازی با حرکت دهید و به مقصدش برسانید, توجه کنید در لبه های پرتگاه بایست پریده و با در هنگام روبه رویی با اشیای تیز از برخود به آن ها خودداری کنید. قهرمان داستان با کوچکترین ضربه ترکیده و شما باید مرحله از اول شروع کنید. سرعت و عکس العمل به موقع راز موفقیت در این بازی است.

رامین بازدید : 1988 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (2)

اکنون شما می توانید این بازی هیجان انگیز را روی گوشی خود نیز تجربه ای کنید. تجربه ای متفاوت در بازی چندنفره با دوستان ! در این نسخه از بازی شما این امکان را خواهید داشت که با دوستانتان در شبکه های مختلف اجتماعی نیز به بازی بپردازید. تورنمنت های جدید – ورزشگاه های جدید – لیگ های جدید و … همگی تجربه ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.

رامین بازدید : 396 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

پاریس باید نابود شود یک بازی بسیار جذاب است که شما باید در آن دوجانبه عمل کنید. بعد از اینکه پایتخت فرانسه توط بیگانگان فضایی مورد حمله واقع می شود و بیگانگان شروع به ویران کردن شهر و ربودن انسان ها می کنند انسان ها هم سکات نمی مانند و تمام تجهیزات جنگی خود مانند تانک ها، همواپیما ها و ربات های جنگی به مقابله با بیگانگان می پردازند. این بازی دارای گرافیک سه بعدی زیبا همراه با جلوه های ویژه بسیار عالی است که در قالب 15 ماموریت هیجان انگیز است.

رامین بازدید : 446 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

با افراد بد و رئیسان آنها بجنگید و از طریق درب ها به مراحل بعدی برسید به مرور اسلحه ها و غنیمت ها و دستاوردها را به دست بیاورید و به وسلیه آنها از خودتان دفاع کنید و با آنها مبارزه کنید. Deadly Chambers HD v1.0 دارای ۵ مرحله، ۱۰ دشمن مختلف، ۱۸ تسلیحات متفاوت و … می باشد. هم اکنون می توانید این بازی جذاب را در ادامه ی مطلب دانلود نمایید.

رامین بازدید : 447 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی زیبا و اکشن Call of Mini: Sniper v1.0 برای اندروید بازی زیبایی که برای شما تدارک دیده ایم یک بازی سرگرم کننده با گرافیک عالی و سه بعدی که از گیم پلی بالایی برخوردار است. شخصیت اصلی این بازی یک مینی کلانتر است که با تفنگ اسنایپ خود زامبی ها را مورد هدف قرار داده و آنها را نابود میکند این بازی دارای مراحل متعدیدی است که تجربه تیر اندازی در شرایت مختلف را به شما می آموزد.

رامین بازدید : 550 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

هنگامی که انسان ها از حمایت از خالق قدرتمند محروم، با انبوهی از موجودات شیطانی مردم بی حمله کردند. و، در نهایت، 45 قلعه زیر حمله یک دشمن قدرتمند سقوط کرد، و پادشاه در نبرد نهایی کشته شد. مردم را به ناامیدی کاهش یافته است. نبرد با اورک ها به پایان رسیده و همه چیز را از دست داده است. اما شاهزاده جوان می خواهد به خود انتقام پدر خود و در نظر گرفته شده برای کنترل خشم خود را. شما نیاز به جمع اوری کردن همه نیروهای باقی مانده و پیروزی پشت قلعه دستگیر شده است. گرافیک خوب، جنگ بزرگ در فضای 3D با 300 سرباز در میدان جنگ واقعا نفس گیر است.

رامین بازدید : 463 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

حتما همه ی شما فیلم زیبا و معروف avatar را دیده اید! اکنون بازی زیبای avatar توسط شرکت معروف گیم لافت منتشر شده است. داستان این بازی زیبا با فیلم avatar برابری میکند! شما در یک منطقه ی نا شناخته میروید جایی که موجودات عجیبی وجود دارند از جمله اواتار ها که شباهت زیادی به انسان دارند حال وظیفه شما جستجو در جنگل برای کشف حقیقت این موجودات است.  گرافیک عالی و افکت های زیبا موجب زیبایی این بازی شده اند همچنین در این بازی شما سوار دراگون ها هم میتوانید بشوید که واقعا لذت بخش است.

رامین بازدید : 496 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Colonies vs Empire  یا به فارسی ” غارتگران در مقابل امپراطوری “  یک بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Kulfun Games طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد. بازی Colonies vs Empire در بین بازی های سبک استراتژیک ، فکری قرار گرفته است و با دانلود بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰  بار توسط کاربران اندرویدی جایگاه ویژه ای را داراست.

شما در این بازی هدایت یک منطقه را در اختیار دارید ، برای آزادی و جلوگیری از غارت غارتگران با آنها مبارزه می کنید و برای رسیدن به قدرت دست به هر کاری می زنید تا قلمرو حکومت خود را تحکیم بخشید…

رامین بازدید : 438 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Royal Revolt 2 v1.1.1 یکی از محبوب ترین بازی های اکشن اندروید است که شما را به جنگ با بستگان حریص خود که تاج و تخت پدرتان را به سرقت برده اند ، می کشاند! در این بازی شما باید با جمع اوری سربازان خود در یک خط ؛ ان ها را برای مبارزه با بستگانتان آماده کنید. قضیه ی بازی از این قرار است که شما یک شاهزاده جوان هستید که پدرتان شما را برای فراگیری سحر و جادو به یک مدرسه که مخصوص اشراف زادگان می باشد ، فرستاده است! پس از دو سال که به سرزمین خود بازمیگردید با تغییرات عجیبی مواجه می شوید ؛ سرزمین پدریتان به کلی عوض شده و او نیز مرده است و پادشاهی سرزمین به عمو و عمه های زشتتان واگذار شده است و انان حکومت را به دست گرفته اند.

رامین بازدید : 509 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (2)

این بازی را حتی میتوان جزو بازی های شبیه سازی قرار داد چون این بازی از جزییات بالایی برخوردار می باشد. شما با یک بازی بسیار هیجان انگیز و اکشن روبرو هستید. در این بازی فوق العاده ، شما میتوانید یک پرواز کاملا طبیعی و با جزییاتی بسیار دقیق را با جت های جنگی تجربه کنید. در این بازی شما باید علاوه بر کنترل هواپیما و ارتفاع و دیگر ویژگی ها ، دشمنان زمینی و هوایی را نیز از بین ببرید و به ارتش تان کمک کنید. این بازی از گیم پلی هیجان انگیزی برخوردار می باشد و دارای گرافیک بلا و طراحی با جزییات، امکان ارتقا و بدست آوردن جت های جدید و .... می باشد.

رامین بازدید : 407 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

Screenshots of the Kinectimals for Android tablet, phone.

فرصتی مناسب برای شما برای گشت و گذار در جزیزه  Lemuria  در دستگاه اندرویدی شما.در بازی Kinectimals پنچ توله شیر حیوان خانگی شما هستند شما باید انها را در جزیره بگردایند با انها بازی کنید و توله شیرها با حرکت خنده داری که انجام می دهند شما را خوشحال خواهند کرد.

رامین بازدید : 468 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

Screenshots of the Modern Combat: Sandstorm for Android tablet, phone.

Modern Combat یکی از بازی های زیبای شرکت گیم لافت هست که طرفداران زیادی پیدا کرد اما این بازی روی گوشی های ضعیف کار نمی کنه ولی من در این پست برای شما نسخه ای از این بازی رو قرار دادم که مناسب برای گوشی هایی است که cpu اون ها armv6 باشه و صفحه نمایش اون ها هم qvga باشه.

رامین بازدید : 587 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

Screenshots of the Guerrilla Bob for Android tablet, phone.

بازی Guerrilla Bob یک بازی اکشن با گرافیکی بسیار زیبا و خیره کننده است. در این بازی شما امکانات بسیار جالب و فراوانی دارید. مثلاً اسلحه های متنوعی دارید و همچنین می توانید با کشتن دشمنان خود پول بدست آوره و اسلحه های بیشتری خرید کنید. این بازی قابلیت چند نفره بازی کردن را هم دارد. بازی فوق العاده جذاب Guerrilla Bob برای گوشی خود را می توانید از این وبلاگ دانلود نمایید.

رامین بازدید : 809 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (1)

Screenshots of the Crusade Of Destiny for Android tablet, phone.

امروز براتون بازی سه بعدی Crusade Of Destiny رو گذاشتم که به راحتی روی روی هر گوشی اجرا میشه. این بازی در زمان سحر و جادو اژدها هاست و شما باید از ملت خود در برابر خطرات محافظت کنید.

رامین بازدید : 404 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

Screenshots of the Anger of Stick 3 for Android tablet, phone.

Anger of Stick یک بازی اکشن و زیبا می باشد که نسخه سوم آن سرانجام برای اندروید منتشر شد . در این بازی زیبا شما در نقش قهرمان هستید که باید با افراد بیگانه مبارزه کنید و آن ها را نابود کنید . عده ای افراد ناشناخته در شهر پیدا شده اند که آشفتگی ایجاد کرده اند و نظم شهر را به هم زده اند. حال شما باید به عنوان قهرمان بازی از سلاح های مرگبار و سایر تجهیزات خود مانند: هلی کوپتر ، ربات ها و هواپیماها استفاده کنید و آن ها را از بین ببرید. بازی از محیط ۲ بعدی زیبا و سرگرم کننده ای برخوردار می باشد.

رامین بازدید : 374 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

Smurfs’ Village بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده برای آندروید می باشد که بر اساس داستان اسمورف های دوست داشتنی طراحی و منتشر شده است. شما در این بازی آندروید باید با هدایت شخصیت اسمورف ها به آنها کمک کنید تا بتوانند روستای خود را بسازند. شما باید در این بازی یک دهکده اسمورفی را به صورت کامل طراحی و بسازید. همچنین این بازی کم حجم آندروید نسخه آفلاین می باشد که نیازی به اینترنت نخواهید داشت. اگر از طرفداران کارتون اسمورف ها بودید توصیه می کنم این بازی را از دست ندهید.

رامین بازدید : 731 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

Screenshots of the Aliens Invasion for Android tablet, phone.

بازی زیبا و ترسناک Aliens Invasion شما را در دل خطراتی می گذارد که موجودات فضائی اطراف شما را گرفته اند و شما فقط با استفاده از یک تبر و تفنگ قابلیت مقابله با انها را دارید.تهاجم بیگانگان  Alien Invasion یک بازی اکشن جذاب که درآن شما را مامور نابودی  واز بین بردن بیگانگان کرده است. دراین بازی پیشرفته می توان از سلاحهای مرگبار جدید استفاده نمود.تیرانداز با تاخت تاز بربیگانگان سعی برنابودی آنها دارد.

رامین بازدید : 391 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

Screenshots of the 100 Doors: Aliens space for Android tablet, phone.

بازی ۱۰۰ Doors : Aliens Space بازی دیگری از طراحان بازی ۱۰۰Doors of Revenge و ۱۰۰Doors 2013 برای به چالش کشیدن ذهن شما است. سبک بازی به همانند بازی های قبلی است ولی محیط بازی بسیار از لحاظ گرافیکی پیشرفت کرده و دارای مراحلی با راز های جدید است. بازی دارای بیش از ۸۰ مرحله است که در هر آپدیت، به آن افزوده میشه.

رامین بازدید : 377 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

Screenshots of the Sprinkle for Android tablet, phone.

Sprinkle بازی جدید و فوق العده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های پازل و فکری آندروید می باشد که شما باید در این بازی به هر قیمتی که شده آتش های هر مرحله را خاموش کنید. شلنگ آب پاشی آتش نشانی را که در اختیار دارید به سمت آتش نشانه رفته و آن را خاموش کنید. البته این کار فقط در مراحل اول آسان است و در اکثر مواقع کار بسیار سختی خواهد بود. گاهی اوقات مجبورید با فشار آب بلوک های یخی یا تخته سنگ ها را به گونه ای جابه جا کنید تا زمینه برای رسیدن جریان آب به آتش فراهم شده و به این ترتیب آتش را خاموش کنید.

رامین بازدید : 866 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی زیبا The hood که یک بازی اعتیاد اور برای گوشی های اندروید میباشد که سبکی مانند سری بازی های جی تی ای پلی استیشن دارد و زیبایی خاصی را میتوان در گیم پلی ان احساس کرد این بازی زیبا را میتوانید در این وبلاگ هم اکنون دانلود کنید. این بازی نسبت به حجم کم آن گرافیک خوبی دارد و بدون نیاز به روت روی هر گوشی اندرویدی اجرا می شود.

رامین بازدید : 404 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی هیجانی و اکشن نماینده داش Agent Dash برای گوشی های ضعیف اندرویدی در دسترس شماست. ماموریت شما این است که پایگاه های آدم های بد زات را از بین ببرید. خود را با تجهیزات جاسوسی مجهز کنید چون راه بسیار طولانی در پیش دارید. در بازی با سرعت بالا شروع به دوید می کنید تا سلا ح های بیشتر جمع آوری کنید.

این بازی دارای گرافیک بالایی است و یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید روی گوشی خود بدون نیاز به روت اجرا کنید.

رامین بازدید : 460 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

Bad Piggies یک بازی ساده و در عین حال فکری و سرگرم کننده می باشد. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده است. این شرکت در کارنامه خود بازی محبوب Angry Birds را دارد. در این بازی نیز باید از تخم مرغ ها محافظت کنید. شخصیت بازی همان خوک های بازی پرندگان خشمگین می باشند. داستان بازی به این گونه است که شما باید ابزار لازم را برای خوک ها به سیلقه و ابتکار خود طراحی کنید تا به تخم ها برسند.

رامین بازدید : 479 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (3)

بازی داستان‌های گروه حشاشین را روایت می‌کند. حشاشین نام گروهی از مسلمانان شجاع است که می خواهند با به قتل رساندن سران اصلی جنگ به این جنگ پایان دهند. من در این پست نسخه qvga این بازی رو گذاشتم که می تونید اونو دانلود و اجرا کنید.

رامین بازدید : 767 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (1)

Screenshots of the Grand Theft Auto III for Android tablet, phone.

 

Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر Play Station  استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید . در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید !

رامین بازدید : 616 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

حتما همه ی شما فیلم زیبا و معروف avatar را دیده اید! اکنون بازی زیبای avatar توسط شرکت معروف گیم لافت منتشر شده است. داستان این بازی زیبا با فیلم avatar برابری میکند! شما در یک منطقه ی نا شناخته میروید جایی که موجودات عجیبی وجود دارند از جمله اواتار ها که شباهت زیادی به انسان دارند حال وظیفه شما جستجو در جنگل برای کشف حقیقت این موجودات است.  گرافیک عالی و افکت های زیبا موجب زیبایی این بازی شده اند همچنین در این بازی شما سوار دراگون ها هم میتوانید بشوید که واقعا لذت بخش است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 214
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 843
  • بازدید ماه : 3,944
  • بازدید سال : 22,718
  • بازدید کلی : 740,083
  • کانال تلگرام