loading...
کاوش
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 1463 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

بعضی مواقع ممکن است که گوشی شما خراب شود یا بخواهید که اندروید خودتون رو برای افزایش سرعت از اول بزنید. شاید هم از رام کاستومخوشتون نمیاد و می خواهید که اندروید اصلی گوشی رو بزنید. پس حالا می تونید این رام اصلی رو از اینجا دانلود کنید.

رامین بازدید : 641 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تیم BroadcomCM این بار ریکاوری لمسی TWRP رو برای اندروید 4.4 گلکسی یانگ ساخته که میتونه جایگزین بهتری برای cwm باشه. توی TWRP دیگه لازم نیست از دکمه های صدا و پاور استفاده کنید و همه چیز به صورت لمسی انجام میشه.

رامین بازدید : 863 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

TWRP یه ریکاوری کاستوم مثل CWM هست که نسبت به اون از مزایایی برخورداره. مثل رابط کاربری زیبا وراحت تر، لمسی بودن و نیاز نداشتن به استفاده از دکمه های پاور و صدا، منوی منظم وساده و... . من در این پست ورژن 2.7 TWRP رو برای گلکسی فیت گذاشتم که هیچ باگی نداره و می تونید اون رو نصب کنید و ازش استفاده کنید.

رامین بازدید : 7760 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (25)

بعد از منتشر شدن درایور گرافیک گلکسی یانگ اکنون شاهد نسخه های تست اندروید 4.4 برای گلکسی یانگ هستیم. البته این رام کامل نیست و مشکلات زیادی دارد اما گروه سازنده رام برای کامل شدن این رام تلاش می کنند. این رام هم اگنون برای استفاده روزانه آماده شده و شما میتونید با خیال راحت اون رو روی گوشیتون نصب کنید.

رامین بازدید : 810 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اینبار براتون رام سیانزون GINGER DX رو گذاشتم که با قایلیت های خوبی که داره میتونه یه انتخاب خوب برای کسانی باشه که از رام های کاستوم استفاده میکنن. رام های سیانوژن، امکانات شخصی سازی زیادی هست که در اختیار کاربر قرار میده. شما میتونید اکثر قسمت های گوشی رو خیلی راحت شخصی سازی کنید. این مهم ترین دلیل محبوبیت این رام فوق العادست.

رامین بازدید : 516 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

اگه از اونایی هستین که زیاد رام روی گلکسی یانگ می زنین حتما برای یه بار هم شده اندروید 2.3.5 رو روی گوشیتون زدین و بعد از نصب اون دیدین که صغحه نمایش دو تا شده. البته بعد از نصب یه کرنل یا اندروید 2.3.6 مشکل تا حدودی حل میشه اما باز هم درهنگام بوت گوشی آرم گلکسی یانگ رو دو تا می بینید و همه به خاطر فایل bootloader خراب رام 2.3.5 بوده که من توی این پست سالمش رو گذاشتم تا گوشیتون رو درست کنید.

رامین بازدید : 7332 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (8)

نسخه beta 5 قرار گرفت.

توی یکی از پست ها نوشته بودم که سورس جدید درایور گرافیک برای گلکسی یانگ منتشر شده و این سورس برای اندروید 4 هست. حالا براتون رام سیانژون 9 رو که روی بیس اندروید 4 هست روگذاشتم که با استفاده از درایور جدید ساخته شده. این رام باگ های کمتری نسبت به نسخه های قبل داره و گرافیک هم خیلی خوب کار می کنه.

رامین بازدید : 7137 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (5)

رام های سیانژون از بهترین رام های کاستوم هستند که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کنن و بیس اندرویدشون هم واقعیه. توی این پست من رام سیانژون 11 رو گذاشتم که باهاش می تونید گلکسی مینی رو به اندروید 4.4 ارتقا بدید.

رامین بازدید : 1473 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

توی یکی از پست های قبلی خبر اومدن درایور گرافیک جدید video core iv رو گذاشته بودم و بعد از مدتی اندروید 4 برای گلکسی یانگ رو گذاشتم. از اونجا که گرافیک گلکسی یانگ با گلکسی ایس یکیه اندروید 4 برای این گوشی هم ساخته شده و من اونو توی این پست گذاشتم.

رامین بازدید : 558 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (1)

در این پست من برای شما یک رام CyanMobile گذاشتم. این رام روی بیس اندورید 2.3.8 هست و ظاهری شبیه رام های سیانژون داره و مثل رام های سیانژون امکانات خاص خودش رو داره. اگه زیاد رام های کاستوم نصب می کنید پیشنهاد می کنم این رام رو از دست ندید.

رامین بازدید : 582 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

VulpiX شامل مجموعه ای از اسکریپت ها و جیزهای دیگه هست که می تونه سرعت و قدرت گوشی رو بالا ببره و صدای گوشی رو بهتر کنه. اگه از امتیاز بنچمارک خودتون ناراضی هستید  با VulpiX می تونید امتیاز بیشتری رو داشته باشید.

رامین بازدید : 476 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

All in One نام مجموعه ای است که در آن تعدادی از بهترین اسکریپت ها و ترفندهای گلکسی یانگ جمع آوری شده اند تا بتوانید بهترین کارایی را از گوشی خود ببینید. این مجموعه در قابل aroma installer ساخته شده تا بتوانید بدون هیچ دردسری و به راحتی اون رو نصب کنید.

رامین بازدید : 3324 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (4)

بعضی مواقع ممکن است که گوشی شما خراب شود یا بخواهید که اندروید خودتون رو برای افزایش سرعت از اول بزنید. شاید هم از رام کاستوم خوشتون نمیاد و می خواهید که اندروید اصلی گوشی رو بزنید. پس حالا می تونید این رام اصلی رو از اینجا دانلود کنید.

رامین بازدید : 900 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

این فایل زیپ که امروز برای شما گذاشتم می تونه هر رامی رو فارسی کنه. بعد از نصب این فایل چند فونت به سیستم شما اضافه می شه که باعث نوشتن فارسی میشه و علاوه بر این برنامه MoreLocale 2 رو هم روی گوشی نصب می کنه که می تونید از طریق برنامه زبان فارسی رو به گوشی اضافه کنید البته یه کیبورد  با زبان عربی هم داره که می تونه گچپژ رو بنویسه.

رامین بازدید : 767 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (1)

Screenshots of the Grand Theft Auto III for Android tablet, phone.

 

Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر Play Station  استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید . در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید !

رامین بازدید : 511 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (3)

برای کسایی که می خوان گلکسی فیت رو اورکلاک کنن من کرنل Delano رو گذاشتم که باهاش می تونید گلکسی فیت رو به 844MHz اورکلاک کنید و همراه اون سرعت وای فای رو هم افزایش بدید.

رامین بازدید : 17840 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (67)

رام های سیانژون از بهترین رام های کاستوم هستند که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کنن و بیس اندرویدشون هم واقعیه. توی این پست من رام سیانژون 11 رو گذاشتم که باهاش می تونید گلکسی فیت رو به اندروید 4.4 ارتقا بدید.

رامین بازدید : 578 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر شما از میزان بالای مصرف رم ناراضی هستید و دست به هرکاری می زنید تا مصرف رم رو پایین بیارید پس این مطلب رو از دست ندید. من در این پست اسکریپتی رو برای شما قرار دادم که با قرار دادن اون در build.prop می تونید مصرف رم رو به میزان قابل توجهی کاهش بدید.

رامین بازدید : 579 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

برای اورکلاک گلکسی یانگ به 1.2 گیگاهرتز باید از کرنل merruk استفاده کرد که که با نصب اون هم میزان رم به 250 تا کاهش پیدا می کنه و مراحل زیادی برای نصب داره. البته کرنل axiom هم بود که بدون کاهش رم اورکلاک می کرد ما با نصب اون گوشی مرتب ریبوت می شد. من در این پست به شما کرنل Jarvis رو معرفی می کنم که علاوه بر اورکلاک به 1.2 گیگاهرتز مشکلات کرنل های دیگه رو نداره و امکانات ویژه ای هم داره.

رامین بازدید : 7053 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (24)

رام های سیانژون از بهترین رام های کاستوم هستند که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کنن و بیس اندرویدشون هم واقعیه. توی این پست من رام سیانژون 11 رو گذاشتم که باهاش می تونید گلکسی مینی رو به اندروید 4.4 ارتقا بدید.

رامین بازدید : 1544 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

روت کردن دستگاه به شما این اجازه را می‌دهد که هر تعداد سیستم عامل غیر از سیستم‌ عامل اصلی را نصب و اضافه کنید. 

علاوه بر این می‌توانید کنترل گسترده‌ای بر تنظیمات، امکانات و کارایی‌های نهفته سیستم عامل مورد نظر داشته باشید و دیگر اینکه امکان انتقال حافظه را می‌دهد، به قول معروف حافظه را آزاد می‌کند. 

از تغییرات دیگر می‌توان به افزایش سرعت گوشی و تغییر در حال و هوای فضای سیستم اشاره کرد. 

معایب این عمل هم چندان کم نیست، اول اینکه اگر عمل روت کردن به درستی انجام نشود دستگاه شما بلااستفاده می‌گردد. 

دوم اینکه گارانتی گوشی شما از بین می‌رود هدف کاربر از روت کردن بالا بردن سرعت و قابلیت‌های سیستم است ولی گاهی نتیجهٔ عکس مشاهده می‌شود. 

رامین بازدید : 1058 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

ریکاوری یک حالت بسیار مهم برای گوشی های اندروید هست. ریکاوری به طور معمولی توی تمام گوشی های اندروید وجو داره و برای رفتن به ریکاوری باید چند کلید ترکیبی رو فشار بدید. در حالت ریکاوری شما میتونید کارهایی مانند: Factory reset (بازگردانی به حالت کارخانه)، نصب یک فایل زیپ و… رو انجام بدید. شما با custom recovery میتونید کارهای پیشرفته تری در ریکاوری انجام بدید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 214
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 723
  • بازدید ماه : 3,824
  • بازدید سال : 22,598
  • بازدید کلی : 739,963
  • کانال تلگرام