loading...
کاوش
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 17840 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (67)

رام های سیانژون از بهترین رام های کاستوم هستند که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کنن و بیس اندرویدشون هم واقعیه. توی این پست من رام سیانژون 11 رو گذاشتم که باهاش می تونید گلکسی فیت رو به اندروید 4.4 ارتقا بدید.

روش نصب:

ابتدا cwm و رام رو دانلود کنید و توی فولدری که اول اسمش 0 باشه به کارت sd کپی کنید.

با نگه داشتن دکمه های (home+power+volume up) به حالت ریکاوری برید.

بعد از اینکه ریکاوری بالا اومد با استفاده از دکمه های (volume و home) کارهای زیر رو انجام بدید.

در ریکاوری اصلی گوشی چند تا گزینه می بینید که apply update from sdcard رو انتخاب کنید.

بعد از انتخاب فایل هاتون رو مبینید که باید cwm رو انتخاب کنید و سپس با زدن yes اونو نصب کنید.

بعد از پایان نصب در منوی اصلی به advanced برید و reboot recovery رو انتخاب کنید.

بعد از بالا اومدن دوباره ریکاوری مبینید که ظاهر اون عوض شده پس حالا گزینه های روبه رو رو انتخاب کنید.(wipe data/factory reset + wipe cache partition)

رام رو هم مثل cwm از کارت sd انتخاب و نصب کنید.

بعد از اتمام نصب رام توی منوی اصلی reboot system now رو انتخاب کنید.

چیزهایی کار میکنن:

صفحه نمایش

تاچ گوشی

وای فای

بلوتوث

دوربین

چیزهایی کار نمیکنن: 

ION

No Kernel 3.4.x

Camcoder

ART

اسکرین شات ها:

 


دانلود رام با حجم 102 مگابایت

دانلود cwm با حجم 5 مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1395/08/10 و 0:05 دقیقه ارسال شده است

من گوشیم روشن میشه ونمیره صفحه اصلیش چیکارش کنم
پاسخ : رام رسمی رو فلش بزن

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1395/08/10 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

اینکارروکردم گوشیم روشن میشه ولی ب منواصلی نمره چیکارش کنم

این نظر توسط الینا در تاریخ 1395/07/30 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

رام اصلی اصلا نصب نمیشه فقط cwm نصب شده و گوشی دیگه بالا نمیاد فقط رو حالت بوت میره
کل مموریم فرمت شده رام اصلی هم نصب نشده اصلا گزینه ای برای انتخابش هم نیومد لطفا راهنمایی کنید سریییییییع

این نظر توسط مهزیار در تاریخ 1395/03/30 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
بعد از اینکه شکل ریکاوری تغییر کرد وبعد همwipe data/factory reset رو زدم خاموش و روشن شد بع هر کاری کردم نرفت رو حالت ریکاوری
تر خدا راهنمایی کنید.
پاسخ : رام رسمی رو فلش بزن

این نظر توسط محمدمهدی در تاریخ 1395/03/07 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

سلام این رام برای گوشی سامسونگ گلسکی مینی s5570i جواب میده
پاسخ : نه این رام فقط مال گلکسی فیت هست

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/12/01 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

میرم ریکاوری اما صفحه ای باز نمیشه که من با ولوم بالا پایین کنم یه صفحه میاد فقط نوشته ram dumo mode
لطفا راهنمایی کنید

این نظر توسط hosein در تاریخ 1394/10/29 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

وقتی دکمه های (home+power+volume up) میگیرم
یک صحفه میاد نوشته )ramdump mod (arm9 mod

این نظر توسط امیررضا در تاریخ 1394/09/18 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

سلام من زدم ولی رامتو نتونستم نصب کنم ی رام نکسوس 4 نصب کردم موقع نصب رام ارور میدهگوشیمم باز نمیشه چه کار کنم لطفا سریع ممنون

این نظر توسط afshin marefat در تاریخ 1394/08/15 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز .... خیلی ممنون ازت که با هیچ انتظاری نیاز دوستانی که نمیشناسی هم برطرف میکنی.... واقعا خیلی ممنون از خوبیهات ... ان شا الله که در هر کاری که هستی موفق باشی ....

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/08/07 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

ببخشید این شاخه ای که گفتین تو اس دی کارت نیست باید چی کار کنم
پاسخ : خودت باید بسازی مثلا
0ali


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 214
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 789
  • بازدید ماه : 3,890
  • بازدید سال : 22,664
  • بازدید کلی : 740,029
  • کانال تلگرام