loading...
کاوش
آخرین ارسال های انجمن
رامین بازدید : 2500 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

Blackmart v0.99.2.83B یک مارکت جایگزین Google Play Store برای تبلت ها و گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید است. از Blackmart می توانید بسیاری از برنامه ها و بازی ها را بدون نیاز به داشتن حساب کاربری و Google و بدون نیاز به هر نوع ثبت نام دانلود کنید. استفاده از این بازار بسیار ساده است و بسیاری از ویژگی ها را برای دانلود بسیاری از برنامه ها ارائه می دهد. در این مارکت، تمام برنامه ها به صورت رایگان در دسترس هستند. در Blackmart هیچ برنامه “trial” یا “test” وجود ندارد، تنها برنامه های کامل و رایگان قرار دارند. این مارکت بسیار بصری است و دارای توابعی برای جستجوی برنامه سفارشی می باشد.

رامین بازدید : 2791 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

فن آوری Mobile BRAVIA® ENGINE Sony کیفیت مشاهده عکس ها و فیلم ها را بعد از گرفتن آنها بهبود می بخشد، تصاویر واضح تر، شفاف تر و طبیعی تری را در اختیار شما قرار می دهد. موتور موبایل BRAVIA به صورت پیش فرض در گوشی های سونی روشن است و همین باعث کیفیت بیشتر تصاویر در این گوشی ها شده. در این پست نسخه ای از موتور موبایل BRAVIA قرار گرفته که قابل نصب بر روی تمام گوشی هاست.

رامین بازدید : 2693 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (2)

ارزش واقعی این مجموعه بیش از 300هزار تومان است می توانید در اینترنت جستجو کنید تا به این حقیقت برسید.

آیا میدانید در برخی از مناطق بیش از 85% کاربران تلفن همراه از نرم افزار وایبر استفاده میکنند !

شما نیز میتوانید با خرید این برنامه از این بستر تبلیغاتی گسترده و فراگیر استفاده نمائید.

این برنامه شامل تمامی ابزار مورد نیاز برای تبلیغات وایبر می باشد که خودتان بدون هیچ واسطه ای می توانید در هر زمانی که دلتان خواست کالای خود را به دیگران معرفی کنید.

آیا تا بحال به فکر آن افتاده اید که پیام های تبلیغاتی را برای کاربران وایبر ارسال کنید؟ آیا برنامه نویس آندروید هستی و دوست داری که برنامه هات میلیونی فروش داشته باشه ولی پول تبلیغات سرسام آور رو نداری؟

رامین بازدید : 3720 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

برنامه dSploit Scripts مجموعه اسکریپت های برنامه dSploit هست که امکانات بیشتری رو به برنامه اضافه میکنه و با دانلود اسکریپت های داخل برنامه می تونید کارهای بیشتری روی دستگاه های متصل به وای فای انجام بدید. برای استفاده از dSploit Scripts باید برنامه dSploit روی گوشیتون نصب باشه و همچنین گوشیتون باید روت باشه.

رامین بازدید : 4333 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

در مطلب امروز قصد داریم شیوه نصب رام سیانوژن مد 12 را بر روی Xperia C به شما دوستان آموزش دهیم. بی شک می توان رام سیانوژن مد را محبوب ترین رام کاستوم برای گوشی‌ های اندرویدی نامید. هرچند این رام نسخه ای غیر رسمی برای اسمارت فون های اندرویدی به شمار می رود اما تجربه ای شبیه نسخه اصلی اندروید را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

رامین بازدید : 2846 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

ریکاوری (Recovery) محیطی مجزا از اندروید است که امکانات پایه نظیر ریست فکتوری، پاک کردن اطلاعات، بکاپ و رستور، فلش فایل زیپ و… در اختیار کاربر قرار میدهد. در این پشت به آموزش نصب کاستوم ریکاوری محبوب CWM میپردازیم با ما همراه باشید.

رامین بازدید : 2591 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (2)

بازی زیبای باغداری ۲: جاده مشهور  – Gardens inc 2 The road to fame کمک به جیل و مایک برای بهبود کسب و کار خود و کمک در باغبانی باغ های زیبا در نقاط مختلف جهان است. برنامه های حیله گری  زندانی فراری  که دشمن شماست را کشف کنید . کاوش مناطق مختلف و منابع و موادی که شما برای بهبود کسب و کار به انها احتیاج دارید را در این بازی اندرویدی خواهید دید. ساخت باغ ها، ساختمان های مختلف، و پل برای عبور از روی رودخانه و کمک به قهرمانان برای شکست تبه کار و رونق کسب و کار خود و ارتقاء به مراحل بالاتر از وظایف شما در این بازی زیباست.

رامین بازدید : 6543 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Simple Android Server برانامه ای شبیه یورفریدوم هست که با این برنامه هم می تونید تقریبا اینترنت کل گوشی رو رایگان کنید. این برنامه سبک تره و باهاش میشه با هر پروکسی وصل شد و محدودیت نداره.

رامین بازدید : 2169 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در یک آزمایشگاه زیر زمینی، دانشمند جوانی که نام خود را آقای Puzzle، گذاشته است، موفق به ساخت رباتی شده که به ربات سفید C-Bot معروف است. اما قبل از آنکه بتواند ربات را کامل کند، اتفاق بدی پیش آمد و دکتر و ربات از هم جدا شدند. حال ربات به صورت خودکار شروع به کار کرده است. شما باید به ربات کمک کنید تا به هدف خود برسد.

رامین بازدید : 542 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Half Breed یک بازی مهیج وسخت است که در آن به تنهایی به مبارزه با ارتش بزرگی از بیگانگان می روید. تنها هدف شما در این بازی نابودی موجودات جهش یافته ای است که در آزمایشگاه به همراه شما جهش یافته اند. اما تنها نیمی از شما را از یک فرد باقی می ماند. نیمه دوم دارای توانایی های غیر انسان که باید برای کشتن موجودات از آن ها استفاده کنید.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 214
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,027
  • بازدید ماه : 4,128
  • بازدید سال : 22,902
  • بازدید کلی : 740,267
  • کانال تلگرام